Iklan Lagi..

busana dqaseh

Monday, March 1

'Tempus Fugit' - Time Flies..

"3 Purnama.."
~~~***~~~

Salam semua..sungguh cepat masa berlalu, sedar2 dah masuk bulan March..bulan ketiga bagi tahun 2010 ini. Hmm..tanya sket, sampai fasa berapa dah azam anda tahun ini. Sekurang2nya masuk 25%..suku tu..seiring dengan bulan March..kalau belum pun, jangan risau sangat masih ada banyak peluang untuk mengubah haluan..atau speeding sket..kejar matlamat anda!

Okay..situasi sama di Busana D'Qaseh kita masih go ahead..mengekalkan kualiti teras piagam pelanggan! Wassup?Terbaru!!! Perasan gambar model dibutik kami tu..Haaaa..kini jubah limited edition D'Qaseh Collection sedia untuk dimiliki..1st batch dah 'jalan'..selamat dimiliki..Anda pula bagaimana???


Haa..yes! Inilah dia jubah konsep moden terbaru di Busana D'Qaseh..yang pasti anda kena datang sendiri dan merasai experience bersama jubah ini..fesyen terkini, kualiti material, jahitan & aura warna untuk dipadankan dengan anda. Jom..perlu diingatkan..ianya limited edition! Jom..tengok lagi...

Abstrak bukan hanya ditudung..namun fesyen ini pelbagai..susah nak kata..retro coming back! Kini jubah moden ini boleh diberi lebih ruang pada mereka yang agak ranggi dengan pemilihan warna2 garang mahupun corak daring untuk kelihatan lain dari yang lain! Hmm..why not? Anda pilih!

Kalau ada yang berminat,..seperti biasa jangan berlengah lagi! Jom ke mari..booking dulu pun okay! Bak kata Ramli Sarip.."jangan tunggu lama-lama..nanti lama2..'dia' diambil orang.." Huhuu..(^_^)..

Pada mereka yang kurang berani mencuba..bolehlah datang untuk mendapatkan pandangan.. sharing experience..sebab kita faham masalah customer yang memerlukan sedikit 'push' untuk menyerlahkan keanggunan mereka. It's normal bila anda mencuba sesuatu yang baru. 'Percayalah..kecantikan bermula dari keyakinan dalam diri..'

Okay Srikandi Semua..Jumpa Anda Nanti..
Muslimah..Let's Fashion!


~~**Busana D'Qaseh**~~
'OPPOSITE KLUANG MALL..'

CALLING@ 07-7769242 or 012-7926297

No comments:

Post a Comment

BORANG ONLINE

NAME:
CONTACT NO:
EMAIL ADDRESS:
ADDRESS:
ITEM(S):

This HTML form was created by Freedback.

Apa Yg Menarik Tentang Busana D'Qaseh?

Butik Busana D'Qaseh menawarkan kelainan dalam mendekati wanita tentang fesyen Muslimah terkini. Memberi sumber inspirasi buat Srikandi Islam yang aktif!

Menyediakan koleksi busana berkualiti dari fabrik bermutu chiffon, silk dll. tidak kurang juga 'servis special' kami:-
->TERBARU!! SERVIS MENEKAP / IRON BATU SWAROVSKI PADA TUDUNG ANDA. TEMPAHAN CORAK & KUALITI JENIS BATU PADA HARGA MENARIK!
->PILIHAN VARIASI TUDUNG FABRIK BERKUALITI & KINI 'TUDUNG AISHAH'S COLLECTION'
->JUBAH WANITA D'QASEH COLLECTIONS DESIGN MODEN, JUBAH MEKAH & JUGA BUSANA KANAK2,
->BAJU KURUNG MODEN, KURUNG PAHANG & KEBAYA NYONYA.
->TEMPAHAN SULAMAN MANIK BUSANA & TUDUNG
->BAJU MELAYU LELAKI JUGA TERDAPAT DI BUTIK KAMI.
->EXTRA HEBAT!!! SETIAP HUJUNG MINGGU BUSINESS ORIENTATION MEETING (B.O.M.) @HOME-PARTY DCL -'De Classic Life' DIADAKAN BERSAMA UPLINE DCL DARI HQ KL. BISNES PLATFORM BUAT WARGA KLUANG KHASNYA!

'Busana D'Qaseh...Kekal Anggun, Eksklusif & Versatile'

~~**Busana D'Qaseh**~~
"Opposite Kluang Mall.."
Also Visit Us At
http://www.facebook.com/album.php?aid=131478&id=200942311324&l=e9828352f3

CALL US OR 0127926297 untuk sebarang penjelasan lanjut.


DCL Stockist Kluang @Busana D'Qaseh

DCL Stockist Kluang @Busana D'Qaseh
'Sila Click'- DCL- De Classic Life - "MEMBINA EKONOMI UMMAH BERDIKARI"

NEW!!! DCL Stockist In Town...Kluang.

NEW!!! DCL Stockist In Town...Kluang.
'Sila Click'- A gift of excellent achievement in health and beauty... Revolutionary Homeopathy Remedy..